Szellemi vesszőfutás

2009.12.31. 00:24

Előző, Pulitzerre valóban nem érdemes bejegyezésemre kaptam egy kommentet, miszerint is be kéne fejezni már ezt az írásnak csúfolt szellemi vesszőfutást.

Itt szeretném megköszönni a 'szellemi' jelzőt, jól esik. Főleg azért, mert a 'fizikai' kifejezést elég szűk kotextusban tudom csupán elképzelni jómagammal kapcsolatban.

Szeretném megnyugtatni a kedves idetévedőt, hogy írásaim magáncéllal készülnek, sem közéleti, sem politikai témát nem dolgoznak fel, nem óhajtom őket nyomtatott formában látni, még budipapíron sem.

Mondjuk ki, sok vizet nem zavarnak. Ha úgy tetszik, itt rinyálok, itt fejlesztem gépelési technikámat. Vagy egyszerűen csak tetszenek az itt használt betűtípusok.

A bejegyzés trackback címe:

https://tebolyda.blog.hu/api/trackback/id/tr271634130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisBogár 2010.01.01. 18:04:36

hol van az a bizonyos poszt??? el akartam olvasni!

Moriarty 2010.01.01. 22:13:27

Egy ló vagy, Lorkafóka. :):):) Csak szeretlek piszkálni. :) Egyébként törölted a kommentemet? Nem találom.

Borabor 2010.01.01. 23:46:44

@Moriarty: Nem a kommentet töröltem, hanem az egész bejegyzést, mert túl személyesnek bizonyult. A kommentedet láthatóan vállalom:)
Mi lenne, ha inkább úgy beszélgetnénk, hogy én is tudom, hogy te ki vagy?

Borabor 2010.01.01. 23:57:44

Rájöttem, rájöttem:) Inkább hívnál fel, hogy mi van veled, mint a saját blogomon aláznál, te. :)
Kapsz még ezért tőlem az aranylakodalmodon:)

Borabor 2010.01.02. 00:00:13

@Moriarty: Ha tudnád miből jöttem rá:D

Moriarty 2010.01.02. 21:51:14

:) 11 perc kellett hozzá, h leessen? Ejnye... öregszel :)
Egyébként onnan tudhattad, h megkérdezted a másik öt embert, akik olvassák a blogodat, h ők voltak-e. :):):)
Majd mondd el azért.

juszufka 2010.01.06. 22:09:25

engem nem kérdezett :)
süti beállítások módosítása