Változás

2010.02.03. 18:16

Meguntam magamat, így kicsit másról fog szólni ez a blog mostantól, törlöm is a túl személyeseket.

A lehetőségek:

Job-blog (olyan mint, a blow-job, csak szárazabb)

Kamublog (lehet választani, hogy kurva legyek vagy kamionsofőr)

Álezoterikus blog.

Alkoholblog, avagy mennyit bír el a női szervezet. Jelzem, ehhez még a mostaninál is többet kellene innom.

Törlöm az egészet a p.....-ba.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tebolyda.blog.hu/api/trackback/id/tr381727267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzzska 2010.02.12. 13:44:40

Én a könyvtárosból lett kurv*ra szavaznék, bár tény, hogy a lábujjaid lefagyása jobban érdekelne... :)

Borabor 2010.02.16. 15:40:53

@Moriarty: Láthatóan az van...:)

juszufka 2010.02.20. 19:10:44

semmiképpen nem töröld...szerintem legyen kamublog, A héten kamionos, B héten kurva, abba a blowjob vagy job blog is belefér :D, plusz amikor nem vezeted a kamiont ihatsz!

juszufka 2010.02.20. 19:12:10

természetesen úgy gondoltam hogy NE töröld :) csak elírtam.
süti beállítások módosítása